Geboorte

Hakuna matata, it means no worries for the rest of your day. It's a problem free, philosophy!


Gender reveal, babyborrel, doopsel,...

Proficiat jullie zijn ouders geworden van jullie wondertje. Een geboorte, een nieuw leven, een doop,... één voor één schitterende mijlpalen die we niet zomaar voorbij kunnen laten gaan. Gender reveal, babyborrel, doopsel,... ik organiseer het allemaal voor jullie naar wens.

 

Wil je deze speciale gebeurtenissen vereeuwigen met een onvergetelijk feest samen met je geliefden? 

Jouw event partner A kind of celebration, bruisend van de ideeën en creativiteit, luistert naar je wensen en dromen, maakt deze werkelijkheid. 

Jullie dromen en verwachtingen overstijgen is mijn wens! Reken op mijn persoonlijke service om een babyborrel te organiseren. Ik breng leuke babyborrel ideeën aan en met bijpassende mooie decoratie om er een prachtige dag van te maken. 

A kind of celebration staat voor een gepersonaliseerde aanpak en voor tot in de perfectie gedecoreerde feesten. Bij mij zijn details niet zomaar details, het is nu net het streven naar perfectie dat het verschil maakt. 

Ik help je bij de volledige organisatie van jullie feest. Van het zoeken naar een geschikte locatie, het uitkiezen van de meest geschikte tent en het meubilair, het zoeken naar een leuk cateringconcept, het uitwerken van het thema, het aankleden van de ceremonieruimte, het voorzien van animatie ,... tot de begeleiding en coördinatie op de dag van het feest zelf. 

A kind of celebration dat is genieten van A tot Z! Kies voor mijn kwalitatieve service als jouw event partner

Wat houdt dit in?


Wanneer u kiest voor deze formule, regel ik alles voor u van het begin tot het einde. Van zaal tot animatie, de coördinatie van de dag tot het begeleiden van de gasten. 

  • Kennismakingsgesprek
  • Op zoek gaan naar de ideale locatie + locatiebezoeken
  • Opvolgsessies
  • Coördinatie tijdens het feest  
  • Uitwerken van het draaiboek 
  • Budgetbeheer
  • Styling van de locatie + opbouw
  • Nauw opvolgen van het styling budget
  • Zoektocht naar alle leveranciers
  • Ontwerpen van een moodboard 
  • Uitzoeken van decoratie & materialen die passen bij jullie stijl, moodboard en de locatie
  • Afbouw van de styling (dag na het feest)

  • Vaste bloemist waarmee ook samengewerkt kan worden

  • Centraal aanspreekpunt voor leveranciers, externe partners en gasten tijdens het feest.

  • Volledige planning van A tot Z

  • Coördinatie en opvolging van vergunningen en eventuele verzekeringen (optioneel)

Waarom deze formule bij jou past?


  • Je hoeft niet te stressen over de zoektocht naar de juiste leveranciers.
  • Je hebt meer tijd om te spenderen met je familie en vrienden i.p.v. offertes op te vragen en te vergelijken.
  • Je droomt van een persoonlijk feest dat helemaal JULLIE ademt.
  • Je locatie wordt tot in de puntjes aangekleed, zodat jij of je familie/vrienden/ … dit niet hoeven te doen.
  • Je wil volledig relaxed kunnen genieten van je dag.