A-Z Celebration

Hakuna matata, it means no worries for the rest of your day. It's a problem free, philosophy!


OMG jullie zijn verloofd, een nieuwe mijlpaal in jullie relatie! Maar nu? Wat komt er allemaal kijken met het plannen van het trouwfeest? Wat moet ik wanneer regelen en wat mag ik zeker niet vergeten? Ga ik hier wel allemaal tijd voor hebben? Zie jij het bos door de bomen niet meer in de wereld van huwelijksleveranciers? Geen idee hoe je je Pinterest wedding bord omzet naar realiteit? Of misschien heb je wel een beeld van de perfecte trouwdag voor ogen? Maar ook een overvolle kalender…

Dan is de optie A-Z Celebration helemaal jullie ding!

 

Geen zorgen, ik help jullie graag verder met het uitwerken van jullie bijzondere en onvergetelijke dag. Tijdens een kennismakingsgesprek luister ik naar de wensen en behoeften van het bruidspaar. Samen bekijken we hoe jullie huwelijksdag eruit moet zien, van begin tot eind. Uiteraard houd ik ook rekening met jullie budget!

 

Wist je dat mensen gemiddeld 195 uur besteden aan het plannen van hun trouw? Dat is véél tijd waarin je ook andere en vooral leukere dingen zou kunnen doen met je verloofde. Want hoe graag je ook JA wil zeggen om jullie liefde te bezegelen… spoiler alert: dit zijn niet de 195 leukste uren van jullie leven samen.

A-Z Celebration geeft je die tijd graag terug, door van begin tot einde jullie trouwdag te coördineren en plannen. We nemen met veel liefde alle “trouw-taken” over waar jullie zelf geen tijd, zin of energie voor hebben. Zo kunnen jullie volop genieten van die bijzondere verlovingstijd. En dit terwijl jullie ondertussen op beide oren kunnen slapen en weet dat jullie binnenkort dé trouwdag van jullie dromen gaan beleven.

Daarnaast kiezen jullie met A kind of Celebration ook voor een memorabele en super-persoonlijke trouw. Geen twee trouwfeesten zijn dezelfde, want ik doe niks liever dan momenten creëren die 100% bij júllie passen. Ik begin elke keer van een wit blad en ga speciaal voor jullie op zoek naar de ideale locatie, de leukste leveranciers om mee samen te werken, en de mooiste decoratie. Alles om jullie droom tot leven te brengen. Zodat jullie de liefde kunnen vieren op een manier die zegt: dit is helemaal “ons”!

Laat mij jullie zorgen wegnemen en de stress van het organiseren uit handen nemen, zodat jullie kunnen genieten van de voorbereidingen en samen toewerken naar een perfecte dag. Of jullie nu dromen van een intieme ceremonie op een rustieke locatie, een sprookjesachtige bruiloft in een kasteel, of een moderne en elegante viering in een stijlvolle locatie, ik help jullie bij het vinden van de ideale locatie en het creëren van een unieke sfeer.

 

Ik werk nauw samen met verschillende leveranciers en professionals in de bruiloftsbranche, van fotografen en bloemisten tot cateraars en muzikanten, om ervoor te zorgen dat alles perfect op elkaar aansluit. Ik zorg ervoor dat elk detail klopt, zodat jullie trouwdag onvergetelijk wordt voor zowel jullie als jullie gasten.

 

Ik neem de organisatie en planning van A tot Z van jullie huwelijksdag over. Er wordt een retroplanning, draaiboek, dagplanning en moodboard gemaakt. Hierdoor weten jullie perfect wanneer wat gepland en uitgevoerd moet worden en hoe de dag verloopt en eruit gaat zien. Ik help met het samenstellen van de gastenlijst, zoeken naar de juiste locatie, styling, entertainment, catering, vervoer, etc., én het zoeken naar de juiste leveranciers.

Als alle keuzes zijn gemaakt, onderhoud ik het contact met de leveranciers en zorg dat alles op de juiste tijd geregeld is!

Weinig inspiratie op gebied van ontwerpen van uitnodigingen, een welkomstbord, bedankjes, seating plan, menukaarten?

Laat het mij weten en ik werk dit volledig uit voor jullie, inclusief de bestelling ervan! Weer een zorg minder!

Benieuwd wat er allemaal tot de mogelijkheden hoort?

Wat houdt dit in?


Wanneer u kiest voor het pakket A-Z Celebration, regel ik alles voor jullie van het begin tot het einde. Van zaal tot animatie, de coördinatie van de dag tot styling van de locatie en ceremonie. 

  • Kennismakingsgesprek, in beeld krijgen van het feest dat jullie wensen.
  • Onbeperkt meetings met het bruidspaar. Tussentijdse communicatie via e-mail of telefoon.
  • Ontwerpen van persoonlijk moodboard.
  • Retroplanning opstellen van wat er geregeld moet worden.
  • Opmaak dagschema - draaiboek
  • Zoeken naar gepaste huwelijksleveranciers (fotograaf, cateraar, bloemist,...).
  • Budgetoverzicht -en beheer (als jullie dit wensen)
  • Locatiebezoek samen met het bruidspaar.
  • Styling materiaal zoeken en afspraken maken met bloemist. 
  • Opbouw styling & decoratie van de locatie, tafels en ceremonie
  • Coördinatie op de dag zelf. Aanspreekpunt voor de gasten, leveranciers en voor jullie natuurlijk.
  • Opvolging afspraken en planning.
  • Begeleiden van de ceremonie.
  • Time management de dag zelf.
  • Drukwerk verzorgen.
  • Afbouw styling & decoratie na het huwelijk.
  • Feedback meeting

Your investment:

vanaf €2800 incl. BTW

(excl. vervoersonkosten buiten 45km)

Waarom dit pakket bij jullie past?


  • Jullie hoeven niet te stressen over de zoektocht naar de juiste leveranciers.
  • Jullie hebben meer tijd om te spenderen met jullie familie en vrienden i.p.v. offertes op te vragen en te vergelijken.
  • Jullie dromen van een persoonlijk, authentiek trouwfeest dat helemaal JULLIE ademt.
  • Jullie trouwlocatie wordt tot in de puntjes aangekleed, zodat jullie, jullie familie, bruidsmeisjes, … dit niet hoeven te doen.
  • Jullie willen volledig relaxed kunnen genieten van jullie trouwdag.

#huwelijk #letscelebratelove #weddingplanner #hakunamatata #droomhuwelijk #opmaat #kwaliteit