Costy Celebration

Hakuna matata, it means no worries for the rest of your day. It's a problem free, philosophy!


Coördinatie & Styling

Een trouwdag die er adembenemend uitziet én zorgeloos verloopt? Yes, please!

Zoeken jullie een rechterhand die van jullie trouwfeest een streling voor het oog maakt? En de dag zelf houden jullie je liever bezig met genieten dan met de timing in de gaten houden, right? 

 

Ik kan jullie mooie dag coördineren van begin tot einde. Maar ook het aanspreekpunt zijn van alle gasten en leveranciers doorheen de dag. Zo kunnen jullie 100% aandacht besteden aan de gasten en vooral aan elkaar. 

 

Na een intakegesprek wordt een draaiboek opgemaakt, zodat alles tijdens de dag en op het juiste tijdstip uitgevoerd wordt. Het draaiboek wordt ook telefonisch of via mail overlopen met de leveranciers. Voor de styling maak ik een moodboard naar jullie wensen, alsook rekening houdend met jullie styling budget. 

 

 

Let’s make Pinterest jealous, baby.

Dat plannen, dat lukt je wel. Een dragschema opmaken, dat doe je in je slaap. Maar je wilt meer. Je wilt graag een trouwdag die jullie persoonlijkheid uitstraalt. Je wilt een feest dat geen kopie is van het feest van Jef & Siska de week voordien. Maar hoe begin je daaraan?

No worries! Met het Costy Celebration tovert A kind of celebration jouw trouwdag om in een visueel spektakel waar nog jaren over nagepraat wordt. Aan de hand van een uitgebreid moodboard zorgen we ervoor dat alles tot in de kleinste details klopt.


Wat houdt dit in?


  • Kennismakingsgesprek, in beeld krijgen van het dagschema en eventueel bijsturen. Maar ook bespreken van het thema en de sfeer dat het feest moet uitstralen.
  • +/- 3 meetings (in real life of online).
  • Locatiebezoek samen met het bruidspaar.
  • Opstellen van jouw persoonlijk moodboard + draaiboek.
  • Zoeken en vastleggen van de passende stylingmaterialen en decoratie (bloemen, meubilair, drukwerk, …). Excl. decoratie en styling materiaal.
  • Begeleiding en coördinatie op de trouwdag zelf, time management tijdens trouwdag.
  • Aanspreekpunt voor je gasten, leveranciers en voor jullie natuurlijk, gasten begeleiden.
  • Opvolging van het stylingbudget.
  • Aankleding van je locatie, ceremonie, en tafels.
  • Afbouw van de styling & decoratie.
  • Feedbackmeeting

Your investment:

vanaf €2150 incl. BTW

(excl. vervoersonkosten buiten 45km)

Waarom dit pakket bij jullie past?


  • Jullie willen volledig relaxed kunnen genieten van jullie trouwdag.
  • Jullie willen graag iemand hebben die voor jullie klaar staat en die de vragen van jullie gasten of leveranciers oplost.
  • Jullie dromen van een persoonlijk, authentiek trouwfeest dat helemaal JULLIE ademt.
  • Jullie trouwlocatie wordt tot in de puntjes aangekleed, zodat jullie, jullie familie of bruidsmeisjes dit niet hoeven te doen.
  • Jullie hoeven niet te stressen over de zoektocht naar de juiste stylingleveranciers.

#huwelijk #letscelebratelove #weddingplanner #hakunamatata #droomhuwelijk #opmaat #kwaliteit